The Greatest Guide To ماگ فانتزی

Wiki Article

شما می‌توانید تراول ماگ خود را در باشگاه، رستوران، قهوه‌خانه، محل کار، سفر، مترو، اتوبوس و دیگر محل‌های رفت و آمدتان همراه داشته باشید.

با این حال بدنه آن ها در هنگام ریختن نوشیدنی با دمای بالا داغ میشود و نیاز است که حتما دسته داشته باشند. مدل ماگ استیل دسته تاشو یکی از کاربردیترین مدلهاست چرا که راحتتر داخل کیف جا میشود و حتی در جیب کنار کیف نیز میتوانید آنهارا بگذارید.

لیوان های سرامیکی هستند که سطح ان ها از جوهر های مخصوص و حساس به دما هستند که در دمای عادی به رنگ سیاه و با بالا رفتن دما از طریق یختن مایع داغ کم کم طرح چاپ شده‌ی روی لیوان پیدار می‌شود، این ماگ می‌تواند انمتخاب مناسبی برای گرفتن هدیه باشد. ماگ فانتزی

توی کادینر ما انواع مختلف استیکر در دسته‌بندی‌های متنوع رو داریم.

ما در ماگیمو بستری برای خرید انواع لوازم خانه و آشپزخانه فانتزی محیا کرده ایم. بستری از محصولاتی با کیفیت بالا و جدید ترین مدل ها و البته با بهترین ??????? ????? قیمت ها!

جدیدترین و جذابترین مدل‌های فنجان قهوه خوری لوکس و شیک

مدل ماکسی پوشیده؛ بهترین و شیک ترین مدل ها را اینجا ببینید

۱۰۰ مدل ماگ زیبا و خلاقانه‌ جالب

این ماگها نوعی از ماگ سرامیکی هستند که سطح داخلی آن ها حساس به دما بوده که در دمای عادی طرحی ندارند اما با بالا رفتن دما از طریق ریختن مایع داغ کم کم طرح چاپ شده‌ روی لیوان پدیدار می‌شود.

با عضویت در خبرنامه فروشگاه تی تو مارکت از آخرین خبرها و اطلاعیه ها با خبر شوید و اولین نفری که مطلع میشود باشید.

دختری با نامادری و خواهران بدجنس که فرشته‌ی نجات به یاری‌اش می‌آید و… شاید از این جا تصور آمدن مردی با اسب سفید در ذهن دختران رویایی آن دوره شکل گرفت. یک نجات دهنده!

ماگ لیوانی است که ازجنس های مختلفی مانند سرامیکی ، سفالی و چوبی و... که اغلب سرامیکی هستند که بیشتر برای نوشیدنی های گرم مانند قهوه، چای، شیر و.

جهت خرید ماگ اول باید در سایت تی تو مارکت ثبت نام کنید . و سپس کالایی خود را انتخاب کنید .

شما میتونید محصول رو به صورت سفارش اینترنتی توی سایت یا واتساپ یا اینستاگرام و با ارسال فوری خریداری کنید.

Report this wiki page